Hannipay

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Hanna :D - 3 februari 2012 18:55

Hejsan!


Ja som ni ser på rubriken så är jag så in i ****** iriterad på The Sims 3 för jag hade gjort en SUUUPER bra familj och sen så bara cpar datan upp sig och så står det Sims has stopped working och jag bah VAH!! :O


Så hade jag glömt att spara oxå :(  Men men får väll göra en ny.. :P


Men nu skall jag inte vara arg på det för nu ska jag bli glad att jag ska äta (inte så kul men hahahahah)


Hare BRA!


KRAM


//Hanna !

Av Hanna :D - 3 februari 2012 15:08

Tjenare!


Jahapp då är det FRIDAY igen det går så snabbt!


Men det är bra! för då får man helg snabbare! Hahahahah


Men idag har jag ju varigt i skolan och haft ganska roligt varigt ute och lekt i snön och blivigt mulad av en viss person som även kallas Linus :o men aja det får man ta när det är snö!


Och idag var det en ny tjej som skulle hälsa på som ska börja i våran klass på måndag! och jag det är väll kul men sen får det inte komma nån mera tycker jag! :o


Men sen så tittade vi lilla aktuellt och hade Frågesport!


Och det var oxå kul!


Kram och Trevlig Fredag!


//Hanna 


Titta vad man hitta då! En SKIITA gammal bild på mig :'o
BJUDER PÅ DENNA!


Titta skilnaden! :o


              



JEEEVLAR vilken skillnad tykcer jag iaf! vad tycker ni? släng in en komentar! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  

 

Hejsan!

 

Ja, Jag heter då Hanna och är 11 år gammal! snart 12 om 2 månader och 4 dagar exakt ; )

Men jag föddes i en liten del i sverige som då kallas för Sundbyberg och jag föddes på karolinska sjukhuset på BB ^^

Men jag växte och lärde mig att prata och lite allt möjligt : D

Men sen när jag var 4 så flyttade jag till där jag bor nu i Tyresö, Jag går i en skola där jag har gått i snart 6,5 år och jag trivs och har många vänner och jag har en bästis som heter Alma och jag har en blogg med henne (klicka på

----> http://bestizfestiz.bloggplatsen.se/

I April 2008 fick jag min första hamster som jag döpte till Moll-Emilia fast jag kallade henne för Bumsan, Bumsan och jag hade de 2 åren hon levde jätte roligt och så men sen i Mars 2010 så avled hon :' (

Men Juni 2011 så bestämde jag att jag ville ha en ny hamster och då 3 veckor senare så kom jag hem med en liten hamster unge på 6 veckor i handen som jag kallar Mini och det heter hon fortfarande! : ) Mini är då sart 10 månader och hon fyller år den 14 April och då blir hon 1 år! < 3

 

Ja det var väll allt om mig!

 

Komentera och fråga massa saker för då blir jag glad!

 

//Hanna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards