Hannipay

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Hanna :D - 1 februari 2012 19:28

Shooo! :D


Jaoo jag pratar just nu med Rickard, Pontus och Wilma


Hahahah dom är Twilight nördar! ( asså inte dem utan två andra)


GRATTIS HANNA xd


HÖRU INTE


Nej, det är typ ditt nörd spel på tv som låter!


Kram!


//Hanna :D




Thihi! Jag och Chaplin ( http://onediting.blogg.se ) det är hennes! :D <3 


Av Hanna :D - 1 februari 2012 15:26

Tjena alla söta där ute!


Jaoo nu sitter jag i mysis kläder och dricker varm choklad Jaoo! <3


Idag har jag varigt i skolan och vi hade först:


Tystlänsning


Sv-papper


No (fast det blev matte)


Rast


Matte (fast det blev NO)


Vet inte vad det hette men vi skulle vara i grupper och komma på nån låt typ


Lunch (nya platser)


SLÖJD! :D


SLUT! <3


Haahahah ja det var min dag! :D <3


hehe! <3


Kraaam! <3


//Hanna


 

Hehe BJUDER!


//HAnna




Av Hanna :D - 1 februari 2012 07:36

Shoo!


Ja, då åker man till skolan nu dåe :P


KOmmer at ha slöjd idag så att ni vet!<3


Men bloggar mera senare!


Kram


//Hanna <3 ^^



|

|

V

 


Jag! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  

 

Hejsan!

 

Ja, Jag heter då Hanna och är 11 år gammal! snart 12 om 2 månader och 4 dagar exakt ; )

Men jag föddes i en liten del i sverige som då kallas för Sundbyberg och jag föddes på karolinska sjukhuset på BB ^^

Men jag växte och lärde mig att prata och lite allt möjligt : D

Men sen när jag var 4 så flyttade jag till där jag bor nu i Tyresö, Jag går i en skola där jag har gått i snart 6,5 år och jag trivs och har många vänner och jag har en bästis som heter Alma och jag har en blogg med henne (klicka på

----> http://bestizfestiz.bloggplatsen.se/

I April 2008 fick jag min första hamster som jag döpte till Moll-Emilia fast jag kallade henne för Bumsan, Bumsan och jag hade de 2 åren hon levde jätte roligt och så men sen i Mars 2010 så avled hon :' (

Men Juni 2011 så bestämde jag att jag ville ha en ny hamster och då 3 veckor senare så kom jag hem med en liten hamster unge på 6 veckor i handen som jag kallar Mini och det heter hon fortfarande! : ) Mini är då sart 10 månader och hon fyller år den 14 April och då blir hon 1 år! < 3

 

Ja det var väll allt om mig!

 

Komentera och fråga massa saker för då blir jag glad!

 

//Hanna

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards